4027041402 |
Coordinació de centres amb projectes LECXIT |
2020-2021 |
Seminari de coordinació. Secundària en general |
|
|
|
13/10/2020 - 25/6/2021 (15 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
CRP del Vallès Occidental II |
|
Alcoi, 57 (Terrassa)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental II
|
| |
|
Activitat en format virtual |
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Inscripció |
14/09/2020 - 27/09/2020 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Coordinació del professorat implicat en el programa LECXIT, tant de primària com de secundària.
Projecte de reforç de lectura als centres de primària organitzat des del Pla Educatiu d’Entorn i amb la col•laboració de la Fundació Bofill.
http://www.lectura.cat/
|
| |
Objectius |
- Millorar la coordinació LECXIT.
- Millorar els resultats del Projecte.
- Posta en comú de les metodologies de treball i formació dels alumnes de secundària.
|
| |
Continguts |
- Millorar la coordinació LECXIT.
- Millorar els resultats del Projecte.
- Posta en comú de les metodologies de treball i formació dels alumnes de secundària.
|
| |
Observacions |
Donada la situació sanitària excepcional les sessions formatives es realitzaran exclusivament en format NO PRESENCIAL.
|
| |
Formador/a |
Equip LIC.
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu en relació del desenvolupament de l'activitat formativa
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica del projecte
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores de la formació
- Valoració positiva de les tasques
|
| |
Persones destinatàries |
Coordinació del professorat implicat en el programa LECXIT, tant d eprimària com secundària.
Aquesta activitat acredita pel perfil professional "Immersió i suport lingüístic".
|
| |
E-mail |
crp-terrassa@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
13/10/2020 |
1700 |
1900 |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 6 |
dimarts |
25/05/2021 |
1700 |
1900 |
|
| |